Funksjoner

Bedriftstelefoni

Skype for Business koblet til telefoni har all funksjonalitet som behøves for å sette opp en profesjonell løsning for din bedrift. PCen brukes til å ringe ut og motta samtaler både på mobil- og fastnett som en del av arbeidet i en applikasjon. Med BIZSKYPE kan Skype for Business lett aktiveres på alle ansattes enheter. Aktiveringen kan skje med en teleoperatør som allerede er koblet opp mot plattformen eller din faste operatør. Du kan også erstatte din eksisterende telefoniløsning med BIZSKYPE som et enhetlig kommunikasjonsverktøy for all telefunksjonalitet. Skype for Business klienten er intuitiv i måten brukerne mottar samtaler, ringer ut, viderekobler og setter samtaler på vent. Som BIZSKYPE bruker får du også vår QuickDial App som gir deg mulighet til å ringe direkte ethvert nummer du ser på windows-skjermen.

Videosamtaler

Det har aldri vært enklere å møte dine kontakter ansikt til ansikt. Ved å bruke videosamtaler styrker du relasjonen med dine leverandører, kunder, partnere og kolleger. Det store Skype og Skype for Business nettverket gjør det enkelt å finne dine kontakter og koble dem opp. Bare legg inn deres mailadresse og se om de er tilgjengelige.

Videokonferanse

Videokonferanser har tradisjonelt vært meget kostbare og derfor begrenset til styrerommet. Med BIZSKYPE er videokonferanser tilgjengelig for alle ansatte individuelt. Konferansen kan finne sted hvor som helst og når som helst. Fra en virtuell konferanse hvor deltakerne sitter ved sitt skrivebord, på en kafe, på flyplassen eller hjemme, til et stort møterom hvor deltakerne ringer inn med Skype, Skype for Business eller telefon. Kostnaden ved å sette opp et fullt funksjonelt møterom starter på ca 10 000 kroner. Integrasjonen med Outlook Kalenderen forenkler konferansearrangementet med automatisk link for påmelding og lokale telefonnummer. Hvis referenten benytter Microsoft OneNote, kan møtereferatet genereres direkte og sendes deltakerne umiddelbart etter at møtet er avsluttet.

Direktemeldinger

Chats med kolleger og eksterne kontakter for å avklare en problemstilling eller bare stille et enkelt spørsmål er en meget effektiv kommunikasjonsform. Ved å bruke dette verktøyet vil antall emails reduseres betraktelig. Alle chats blir lagret i Exchange slik at kommunikasjonshistorikken blir tilgjengelig.

Se tilgjengelighet

Kryssfunktionaliteten mellom Skype for Business og Exchange viser alltid dine kontakters tilgjengelighet. Det er ingen grunn til å kaste bort tid på å ringe en kontakt som er opptatt i telefon, i et møte eller er fraværende. Tilgjengelighetsfunksjonen plukker automatisk opp kontaktens status fra Outlook Calendar. Dette gjelder også eksterne Skype for Business kontakter.

Dokumentdeling

En effektiv metode for å sikre fremdrift i prosjekter og kontraktsforhandlinger er video-samtaler og konferanser parallelt med felles editering av dokumenter. Effekten av å møtes ansikt til ansikt når man enes om endringer og tillegg gir eierskap og troverdighet til prosessen. Del dokumentet som en nedlastbar fil, del programmet du bruker til å redigere dokumentet eller del hele skjermen om du skal bytte mellom porgrammer.

Webinar

Med konferansefunksjonen er det enkelt å arrangere nettseminarer. Evnen til å oppdatere medarbeidere, kunder og forhandlere på en ny og moderne måte vil være avgjørende for å lykkes i fremtiden. Legg nettseminaret inn i kalenderen din, og send en lenke med påloggingsinfo til dine kontakter. Velg interaktivitetsnivå, motta spørsmål som direkte meldinger og åpne opp for spørsmål til slutt. Prosedyren er enkel å lære.

© 2019 by CTELO AS / Ole O. Liansgate 31A  / 1511 Moss / NORWAY / Norway +47 69 00 63 00 / Benelux: +31 85 773 4690 / France +33 17 071 2938

  • Facebook Clean
  • Twitter Clean
  • White Google+ Icon